Aerobik muzika

There seems to be an error with the player !

Login





on line članovi

None

Flash Gallery

Posete sajtu

62328
DanasDanas3
JučeJuče13
NedeljnoNedeljno54
MesečnoMesečno271
UkupnoUkupno62328

prijatelji

    

Translate

ANKETA

Ako želite ocenite ovu prezentaciju?
 

novosti

Core Mix Aerobik- instruktor Danijela

P R O G R A M Core Mix A E R O B I K A (termini ponedeljkom, sredom i petkom od 21.00) podrazumeva kombinaciju najnovijih svetskih stilova aerobika. Kombinuju se ritmičke aerobne vežbe sa vežbama snage, oblikovanja i istezanja.Čas traje 60 minuta i u njemu se primenjuju različite metode rada sa vežbačima u zavisnosti od teme časa.

Ponuđeni stilovi aerobika su : hi-low, tay jam,kick aerobik, step aerobik, dance i hip hop aerobic, latino aerobic, body pump, rad sa rekvizitima.

AEROBIK- snimak sa časa

 


Nešto o stilovima aerobika

Nekada popularni «jazzercise» danas je zamenio dance aerobik, i to kao plesni aerobik sa elementima modernog plesa,koji je izuzetno popularan u poslednje vreme. Dance aerobik prati muzika koja olakšava savladavanje napornih vežbi. Struktura treninga je slična kao kod klasičnog hi-low aerobika i sastoji se od zagrevanja (5-10 minuta), aerobnog dela treninga (20-40 minuta) koji sadrži elemente modernog i na kraju, sledi obavezno istezanje (10 minuta). Ovakav trening se upotpunjuje vežbama u parteru za jačanje mišića pojedinih regija.

Step aerobik je program aerobnog vezbanja uz pomoc klupice-stepera. Program je u pocetku bio namenjen osobama koje imaju problema sa kolenima, da bi kasnije postao jedan od najbezbednijih i najboljih oblika aerobnog vezbanja uz muziku.Inače je
koreografski trening sa mnogo koračanja i gibanja, što daje takođe formu plesu, ali se sve vreme koristi platforma za «penjanje» koja doprinosi dodatnom opterećenju tokom treninga. Trening se sastoji iz više vrsta koraka koji se mogu kombinovati sa radom ruku i uz dodatna opterećenja bućicama, vijačama, loptama i sl., uz primenu parternih vežbi.


Kick aerobik sadrži kombinaciju udaraca i tehnika iz različitih borilačkih veština i aerobika. Ovaj trening je praćen muzikom koja nam daje ritam za rad, a pri tome i olakšava naporne vežbe. Nakon aerobnog dela treninga, mogu se raditi vežbe u parteru za tonizaciju svih mišićnih grupa.

Latino ZUMBA aerobik ima elemente salse i orijentalnog plesa,a akcenat je na vežbanju specifičnih delova tela kao što su kukovi i struk.Latino aerobik se radi u kombinaciji sa ZUMBA fitness programom. I u ovom slučaju se uključuju parterne vežbe.


Hip hop aerobik je sjajan način da uz veoma interesante vežbe i elemente hip hop plesa unapredite svoj izgled i osećate se bolje.
Tay jam je kombinacija kick aerobika i hip hop aerobika ali s obzirom na snažan intenzitet treninga, uključuje se kasnije, tj. kada je grupa u ’’kondiciji’’.


Jazz ballroom aerobik program je novi program koji uvodimo. U svetu je poznat kao cros cultural training, gde vežbaci upoznaju različite plesne stilove, kao što su valcer, tango, sving, mambo, samba...Međutim, na časovima u našem studiju, pokušaćete da naučite street (stage) moderan  jazz dance, odnosno, imaćete kondicioni trening u trajanju od 40 do 50 minuta u kojem ćete uz ritmičke sekcije baseva, bubnjeva... savladavati plesne elemente ukomponavane sa vežbama, odnosno, naučićete da plešete igru sličnu plesnim mjuziklima koje u današnje vreme povremeno možete videti kod zvezda kao što su Justin Timberlake, Britney Spears, Missy Elliot, Madonna i drugi.Jazz ballroom ćemo raditi nekoliko časova u toku meseca ili jednu sedmicu u toku meseca pošto se kod nas stilovi aerobika smenjuju po času ili nedeljno.Po isteku 40-50 minuta slediće uobičajene vežbe oblikovanja ali onih regija koje smo radili na tom času dok smo savladavali pojedine elemente jazz dance-a. Možda će vas ovaj stil navesti na pomisao da nešto nećete uspeti da savladate pa ćete biti pasivne ili neaktivne u nekom trenutku, ali vas ubedjujemo da to neće biti slučaj!


Takođe, treninzi su obogaćeni različitim rekvizitima za vežbanje, a često se koriste elementi pilatesa u završnom delu časa predviđenog za istezanje radi opuštanja i vraćanja snage mišićima.
Svaki od ovih stilova pojačava kondiciju, sagoreva masti, doprinosi gipkosti mišića, povoljno utiče na opšte stanje organizma i kardiovaskularni sistem.Svaki čas traje 60 minuta.

Pre početka vežbanja aerobika obratite se instruktorki kako bi ona upoznala vaše želje, potrebe ili eventualne prepreke u ostvarivanju vaših ciljeva.
Svi znamo da je potrebno vreme za postizanje onog što želimo, ali treba razmisliti i o tome  da je uzrok gojaznosti, kao najčešći razlog zbog kojeg žene vežbaju,i u umu koliko i u telu...


(Autor teksta  Danijela Ovuka

OVDE MOŽETE PREUZETI ON LINE PRISTUPNICU ODŠTAMPATI I DONETI U STUDIO.Pristupnicu inače popunjavate prilikom učlanjenja

TERMINI

Ponedeljak

od 21.00 do 22.00 h (latino/zumba, resistance rope)

Sreda

od 21.00 do 22.00 h (step aerobik ili kick aerobik, lopte)

Petak

od 21.00 do 22.00 h (hip hop aerobik, tay jam, palice)

 

 

 

*stilovi aerobika će se smenjivati kao što je naznačeno ili nedeljno