Pilates muzika

There seems to be an error with the player !

Login





on line članovi

None

Flash Gallery

Posete sajtu

60544
DanasDanas13
JučeJuče22
NedeljnoNedeljno35
MesečnoMesečno562
UkupnoUkupno60544

prijatelji

    

Translate

ANKETA

Ako želite ocenite ovu prezentaciju?
 

novosti

Pilates Combos methoda - instruktor Danijela

VIDEO INDIVIDUALNOG TRENINGA KLIKOM OVDE

P R O G R A M PILATES antistres COMBOS METHOD (termini ponedeljkom,sredom i petkom od 20.00), odnosno kombinovanog pilatesa zadovoljava sve standarde modernog pilatesa i prilagodjen je različitim starosnim dobima. Combos method podrazumeva spoj različitih stilova pilatesa, najčešće Mat, Windsor, Stott i klasičnog pilatesa a koriste se i različiti rekviziti kao lopte, rastegljive vijače, pilates Bat, bućice,steperi i dr.

Program je svetski aktuelan i podrazumeva stalne inovacije i praćenje novih standarda i metoda vežbanja

 


Pilates Combos Method je jedinstven metod,osmišljen od tima naših instruktora i jedino ga primenjujemo mi, na našim časovima

U tri treninga nedeljno primenjujemo kombinacije vežbi različitog intenziteta, tako da ćete se na jednom treningu verovatno dosta oznojiti a na drugom dosta relaksirati. Primenom vežbi različitog intenziteta doprinosimo i boljem zdravstvenom stanju vežbača a i lepšoj figuri

U programu Pilates Combos Methoda, jednom nedeljno, uključuje se Thai Chi.

Thai chi je poseban vid vežbanja, nastao na dalekom Istoku.Nekada primenjivan kao borilačka veština ogleda se u harmoničnom i uravnoteženom nizu pokreta i kretanja.Thai chi u pilatesu  kombinuje se sa kung fu ’’plesom’’ i dobija se spoj vežbi kojima se postiže specifična mišićna snaga i fleksibilnost mišića i zglobova.

Naučićemo da postanemo lagane, gipke i snažne, da se krećemo celim telom, slobodno i u skladu sa zakonima i energijama prirode.


PILATES- snimak sa casa

Pilates  pozitivno utiče na telesnu i duhovnu snagu, samodisciplinu, istrajnost...nakon časa pilatesa sigurno ćete otići kući sa drugačijom vrstom raspoloženja.

Rad sa vežbačima u grupi je individualizovan pa je time omogućeno da različite starosne dobi vežbaju istovremeno. Čas traje 60 min.

Pre početka vežbanja pilatesa obratite se instruktorki kako bi ona upoznala vaše želje, potrebe ili eventualne prepreke u ostvarivanju vaših ciljeva.
Svi znamo da je potrebno vreme za postizanje onog što želimo, ali treba razmisliti i o tome  da je uzrok gojaznosti, kao najčešći razlog zbog kojeg žene vežbaju,i u umu koliko i u telu...

TERMINI

Ponedeljak

od 20.00 do 21.00 h

Sreda

od 20.00 do 21.00 h

Petak

od 20.00 do 21.00 h

(Autori teksta instruktor Pilates  Combos Methoda Danijela Ovuka i Bojana Dančula prof.srpskog  jezika i dugogodišnji vežbač)

OVDE MOŽETE PREUZETI ON LINE PRISTUPNICU ODŠTAMPATI I DONETI U STUDIO.Pristupnicu inače popunjavate prilikom učlanjenja


 

USKORO NOVI STIL PILATESA!!